fredag 12 november 2010

Samma rubriker som vanligt i denna blogg?! =O)

Skola
väntar på svar från min handledare...
Är lite osäker på hur jag kan gå vidare.
Jag antar att jag kan läsa lite om metod val och skriva lite till på den delen...

Mående
Jag har ont i huvudet.
Tog en sovmorgon idag, vaknade halv tio -tio ungefär. (efter att först varit vaken vid 8.00)
Känner mig väldigt trött, biverkning av all stress?

Roligt
Har Days of our lives på i bakgrunden, brukar ha det ibland- det händer inte mycket i den serien inte och den är väldigt dålig tycker jag -men ändå tittar jag *skrattar*
Det som var lite överraskande och roligt är att idag var det med ett par som tecknar!
American sign language

Har lite på gång nästa vecka som ska bli väldigt roligt också, men jag håller på det ett tag till ;O)

Och alla kommentarer från er som läser!
Det är suveränt roligt och peppande, TACK snälla ni att ni tar er tid! =O)

Helgen
Ikväll blir det hemmagjord pizza, lite godis och mys *lovely*
Men det får nog bli en tidig kväll, för imorgon är det time att åka och jobba.
Sen återkommer jag till hemmet på söndag =O)

Utvärdering mat och motion så här långt
Jag tror att det kommer att bli plus på måndag.
Känner mig lite pluffsig.
Frukostvalen den här veckan har inte varit speciellt bra, mjukt bröd och pucko, så det påverkar nog måndagens resultat.
Igår blev det dessutom en milkshake mitt i veckan, till maten efter träningen.
MEN Jag ångrar inte mina val utan konstaterar att jag får ta smällen som de kan medföra.
Motionen denna vecka kommer nog bara "bli" gårdagens friskis om inte huvudvärken ger med sig och jag kör ett Paolo Roberto pass idag.
Då blir det alltså bara ett pass denna vecka, men jag måste lyssna på min kropp-eller i detta fall huvud.

MEN idag är det fredag, LOVELY! =O)
Hoppas DU får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar