fredag 26 november 2010

Massa små punkter =O)

Har duschat och sitter i min morgonrock nu (uppdatering av klädsel, utmaning 10) ;O)
Tittade in i min dvd-samling och funderade på vad jag ska mysa med för något.
Jag brukar titta på samma filmer ganska ofta, får passa på när sambon är på äventyr,
han har inte riktigt förstått charmen med att se samma film massa gånger.
"vi har ju redan sett den..."
Men ikväll är han tråkigt nog borta, men det betyder att jag kan titta på Mamma mia, som blev kvällens val.
I LOVE ABBA!
åhå, money money =O)

Sherwood
Imorgon ska jag äntligen åka hemöver, har inte träffat mamma sen vette när och sen hoppas jag pappa och hans fru hinner hem på söndag så vi hinner med dem.
Ska även försöka klämma in lite vänner, men har varit dålig med flaggen att vi kommer ut denna gång så vi får se vilka som har tid.

Lyxproblem...
Idag har jag även haft lyxproblem.
Ett som jag förhoppningsvis slipper igen och TACKOLOV för det.
Nyfiken?
Återkommer på onsdag ;OP

Godis och Läskiga läsken
Har ätit upp godiset och njutit av läsk *mmm*
Pepsi max blev det också, har faktiskt inte saknat läsken alltför mycket i veckan.
Har ju som sagt beslutat att hålla upp igen, för mina stackars tänder...
I torsdags var det lite tungt, men duktiga jag tog till och med vatten till maten när vi åt ute tillsammans jag och syster T.
Fast jag är lite sugen på ett glas till och för att inte tala om att äta något...
Varför blir jag aldrig nöjd?
Det är verkligen som man säger, Mycket vill ha mer...
Får se hur länge läskuppehållet i vardagen håller denna gång...
förra gången orkade jag i tre veckor (att bara dricka på fredag och lördag)

Motion
Denna vecka har jag blåst liv i träningt med Wii.
Det har blivit två tillfällen, det ena på 40minuter och idag 30minuter.
Aerobic och muscle tror jag de heter.
Stolt kan jag berätta att jag nu försöker mig på armstyrkeövningar.
Dock klarar jag knappt tre när man ska göra armhävning och sidställning, öppna upp och stå på en arm -om ni förstår vad jag menar.
Mitt mål är att innan året är slut, ska jag orka göra alla 6st!
Tyvärr har Paolo Roberto inte blivit av denna vecka, men någon träning har det iallafall blivit =O)
Idag blev det en skön promenad också i kylan!

Skola
Idag har jag läst klart en spännande avhandling och skrivit ner relevant sammandragning om den till min teoridel, till uppsatsen.
Det kändes som en stor del och det kändes bra!
Om det nu är rätt?
Träffade även den andra personen som ställt upp på intervju idag.
2 av 3 klara! =O)

Och när det blev paus i skolarbetet så gick jag ner i källaren och hämtade alla julsaker
-nu är det advent fint här.
December, välkommen ska du vara!
och VINTERN är FANTASTISK!

åhå, mamma mia! =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar