måndag 15 november 2010

Min sambo känner mig så väl =O)

Det är lite tradition, att jag köper hem ett 24nummer ljus till december.
Jag gillar dem jättemycket!
De hade några på maxi men de var lite dyra.
Då säger min fina sambo att han faktiskt sett ett som var en tomte i en affär.
Och idag när han kom hem, så hade han köpt ett sånt till mig!
Visst var det omtänksamt? Och visst är det fint! =O)
Bilderna blev lite mörka, men det är svårt att hitta ett bra ställe med mycket ljus att ta foto på här hemma...



















2 kommentarer:

  1. Vad gulligt! Verkligen omtänksamt!

    SvaraRadera
  2. Ja det var fint av honom. Jag brukar också alltid ha ett sånt, får det ofta till födelsedagen, (som förresten är imorrn!) Men nu har jag fått det i förskott av mamma min. Vi brukar tända det på frukosten, mysigt! :)

    SvaraRadera