söndag 7 november 2010

Pust!

Tack topphälsa och tack Paolo Roberto!
Jag har precis använt skivan som medföljde då jag startade en prenumeration hos tidningen, skivan heter "Kom i toppform med Paolo Roberto!"
Jag känner mig illamående.

Under passet (bestående av två kvartspass med pauser i) hade jag en metallsmak i munnen.

Och jag är sjöblöt...

Jag visste inte att jag kunde svettas så mycket!
Tror inte ens jag svettats så här mycket då jag sprang regelbundet (eller jo,det gjorde jag nog) men jag kände inte av träningsvärk och använda muskler på en gång så som nu, det brinner i låren och i armarna.
Klarade inte att genomföra alla övningar, 12st uteblev eller halvblev- några såg livsfarliga ut och andra orkade jag helt enkelt inte.
Mina armar pallade inte...armmuskler efterlyses!
Paolo Roberto sa i ett inlägg (det finns ett par pepp o planeringinslag med)
att föra träningsdagbok ökar motivationen.
Så kanske skulle jag börja göra det?
All motivation är välkommen =O)
Tanken är att jag ska börja träna denna skiva regelbundet,
målet är att jag ska klara alla övningar så småningom,
och jag planerar att mäta mig och se vad denna träning kan göra med mig om den utförs regelbundet =O)
Vi får se hur det går =O)

Jag är helt slut!*skrattar*
Men nu ska jag ta ett stort glas vatten, komma ner i varv och sen hoppa in i duschen!

Hoppas DU också har en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar