lördag 6 november 2010

Helgen kortfattat och skolan såklart =OS


Ja, i fredags bestämde jag mig för att överraska min sambo med smörgåstårta =O)
Plus att det gick lite smidigare med lunchen som vi skulle bjuda på idag.
Vi fick nämligen härligt besök av familjen Turkas-Dalarna! =O)
De hade med sig den fina lila blomman, och den lyser upp härligt i köket =O)
De hade även med sig en riktig ögonsten till son och själva deras besök, lyste också upp nu i november!
Det var längesen vi träffades, hoppas det inte går lika länge tills nästa gång!

Annars har helgen inneburit lite tvspel, en kort promenad och massa, massa mys.
Det har varit en riktig toppenhelg, men jag känner mig en smula irriterad.
Skrev i fredags en massa frågor till min handledare och har fått svar, hon är snabb...
Men jag blir bara mer och mer förvirrad och känner att hon missförstår mig och det bygger upp en massa stress-att jag inte vet hur jag ska göra eller hur det blir.
Det känns helt enkelt inget bra.
Jag måste fundera lite över hur jag ska göra och lösa detta.
Just nu, känns det som alternativet att jag bara skriver och gör det hela som jag tänker.
Men då kanske hon inte vill släppa vidare mig till examination?
Och examinatorn kanske inte gillar det heller?
Nej, jag är bara HELT lost och det känns inget bra =O(

Men nu, nu tänker jag släppa det hela!
Iallafall nu ikväll,
ikväll vill jag bara njuta av kärleken med min fina sambo =O)

1 kommentar: