tisdag 30 november 2010

hm, har jag inte skrivit denna utmaning redan?

Dag 14 -Vad hade jag på mig idag
Jag tycker mig minnas att jag redan skrivit en sån här...och att det var en ganska tråkig punkt,men let's do it again.

Dagen har iochförsig bara börjat, jag börjar den i min morgonrock och med huvudvärk...
Det kan ju vara för att jag tvingade mig själv att vakna flera gånger och gå upp vid nio idag fastän jag nog behövde sova mer...

Snart ska jag ringa och genomföra den sista intervjun till mitt skolarbete.
Igår arbetade jag och slipade lite på inledning, förord, metod och sammanfattade tidigare resultat...
teori delen väntar på mig fortfarande, men jag måste läsa en hel del till....

Jag antar att jag kommer övergå från morgorock till mjukisbrallor och linne.
Och ska försöka att diska undan massa disk i köket.
Jag ska även göra julgodis idag tänkte jag =O)

När det är time att gå ut en sväng, vilket jag ska försöka hinna också, blir det en blå munkjacka som jag fick av pappas fru Y i helgen -tack så mycket =O)
samt termobyxor, snygg jackan, vantar och mössa!

Efter promenaden återgår jag till bara mysbyxa och linne.
Det blir matlagning och säkert mys i soffan med min fina sambo, innan det är dags att krypa ner i sängen igen =O)

Ja, så ser nog kläderna och dagen ut idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar