fredag 26 november 2010

Hm. Dag 10. Kommentarer. =O)

Hm
Jag blev fundersam idag, för jag hade en kommentar som gjorde reklam för sin blogg där hon säljer saker.
Jag vet inte hur jag ställer mig till det.
Jag tycker att hade hon lämnat någon kommentar till något jag skrivit och sen nämnt att hon har "bla bla bla", då känns det lite som att det inte varit något problem.
Men att bara lämna en kommentar att "jag säljer", helt ute i det blå, nje, det gillade jag nog faktiskt inte.

Dag 10
Men idag är det dag 10 och det är i och för sig lite knasigt att blogga den nu, för den handlar om "det här hade jag på mig idag" (för övrigt, ett ganska tråkigt tema, men, men)
och dagen har ju knappt börjat!
Men jag har lite att stå i, så jag vet inte om jag kommer hinna blogga.
dagen börjar i
grönt linne och mjukisbyxor, med obligatoriska fårskinnstofflor.
Den kommer övergå i långkalsonger, jeans och min blåa munktröja med röda ränder på.
Jacka, mössa, vantar och skor.
Sen kommer den antagligen gå tillbaka till mjukisbyxorna, linnet och fårskinnstofflorna.
Och om det är någon som undrar- så har jag självklart underkläder till allt.

Kommentarer
Brittablogger: KLART du ska ta dig tid att läsa Jean M Auels bokserie, den är fantastisk! =O)
Annan: Grattis på födelsedagen!

Och TACK alla ni som ger kommentarer! =O)

2 kommentarer:

  1. Förstår dig helt, jag gillar inte heller när folk bara vill göra reklam utan att kommentera bloggasndet i sig.

    Helt rätt klädsel, här hemma är också fårskinns tofflor obligatoriskt på alla i hela familjen :)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så,gillar heller inte folk som utnyttjar ens blogg :( Li,du e ju för söt med dina kommentarer ;) i min blogg = me like :) Recension kommer imorgon om Ullared!

    SvaraRadera