torsdag 11 november 2010

Lovely!=O)

Sammanfattning motion
Jag älskar friskis o svettis!
Jag älskar att svettas!
Jag blir så glad av träning, men varför glömmer jag det då så fort och låter det gå så länge mellan gångerna?!
Blir även väldigt trött efter att ha tränat =O)

Tack för sällskapet under träning och vid middagen syster T!

Just nu
Nu väntar jag att Criminal minds ska börja på kanal5! *lovely*

Skola
Från handledaren är det tyst, så jag kan slappna av tills imorgon(?)

nya tag imorgon

3 kommentarer:

  1. Heja dig att du varit och tränat :) Du får gör det snart igen så hinner du inte glömma och man blir mer effektiv av att träna! Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Glad av träning stämmer så bra,så jag borde sätta igång omedelbart bums..som tur e så håller min förkylning på att släppa sitt grepp om mig,så snart..mkt snart ska jag flytta till gymmet ;)

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Ja hur kommer det sig att man så lätt låter det gå långt mellan gångerna när det kommer till träning. Jag är likadan.

    Jag är restaurang ägare och min man driver ett dykcenter.

    SvaraRadera