onsdag 24 november 2010

I just love it!

Har kommit hem från kvällens teckenkurs (som jag håller för kollegor på skolan där jag arbetat extra) och varje gång jag kommer hem så känner jag bara att det är SÅ toppen!
Det är så härligt, de är så fantastiskt duktiga och lär sig så snabbt.
De är taggade och jag tror de tycker mitt upplägg är bra.
Den här gången har jag givit dem en läxa tills nästa tillfälle,
att skriva utvärdering på mig och passen vi haft.
Tänkte att det kan vara bra att ha, nästa gång är nämligen sista gången vi har tecken.
Det kan vara bra att ha, ifall om det blir någon fortsättning till våren och om jag blir tillfrågad igen, så jag kan utveckla det till det personalen vill ha.
Sen tänkte jag ge kopior på dem till rektorn som godkänt och fixat det hela, så han får se vad de tyckt och tycker.
Spännande ska det bli.
Och självklart så hoppas jag att jag blir tillfrågad igen, det är så himla roligt och givande för mig!

Tack turkas J för att du svarade på tecken som jag var osäker på (men tecknade rätt ändå)
Ibland kommer tecken upp som jag inte använt på länge och då blir jag osäker. Närmast ska jag kolla upp hur man teckna hjälm.

Det är så med språk, tror jag, att om det inte underhålls så glömmer man...

Men nu, nu ska jag nog ta och diska lite av berget i köket *tråkigt!!!*
Hoppas DU haft en fantastisk onsdag!


2 kommentarer:

  1. Vad roligt med lite extra jobb och speciellt när det är något man tycker om.

    Trevlig kväll till dig!

    SvaraRadera