måndag 15 november 2010

Måndag i regn och rusk

Vikt
Invägning: 73,4
Resultat denna vecka (nr9): +0,5
Totalt: -1kg
Målvikt: 67

Inmätningsmått
vänster arm (avslappnad): 28cm
mage: 101cm
vänster lår (stående): 50cm

Utvärdering
Ja,jag vill ju gärna skriva att jag ska börja om och nollställa veckorna...
Ett kilo minus på 9veckor? Det är ju nästan pinsamt.
Men det har varit mycket så för mig, jag går ner o upp och upp o ned igen..
Denna veckas resultat var inte helt oväntat heller.
Jag skrev ju om det tidigare, mackor är inte det bästa för mig och min kropp, men jises vad det kan vara gott.
Sen har jag inte kunnat styra helgens matintag riktigt heller, eftersom jag jobbat.
Tycker ni inte att det Luktar dåliga ursäkter?
NEJ, det enda rätta för mig är att hitta en metod/diet och hålla fast vid året ut.
Annars kommer jojot fortsätta...

Har lagt till mätningar, eftersom jag har tanken att börja regelbundet med Paolo Robertos träningsdvd- vill se om det ger några resultat =O)

Skola
Idag träffade jag min examinator.
Hårda bud i mellerud som man säger
Visste du att när man skrivit punkt i en mening så ska man göra ett mellanslag innan man börjar på nästa mening?
Det visste inte jag, men det var något hon tryckte specifikt för.
Hon känns stentuff.
Vi får se hur det går.
Innan hon ska få mitt arbete så måste jag dessutom klara av en annan stentuffing, min hanledare. Är stentuffing ens ett ord?
Idag fick jag besked om intervjufrågorna.
Med klartecken där, så har jag ringt och mailat de jag tänkt och vill ha med idag.
Det är knepigt att formulera sig märker jag, men än så länge har jag 1,5 klara för intervju av 3 professioner, och det känns bra.
Så denna vecka är det på uppsatsagendan
  • hitta en avhandling
  • leta litteratur och börja läsa
Små punkter som är SÅ stora.

Veckan
Det är VÄLDIGT knepigt med skolarbetet just nu.
Den här veckan är nämligen redan fullspäckad.
Den är så fullspäckad att jag inte kommer få in något mer i almanackan!
Spännande vecka ska det bli, jag berättar mer om det hela på fredag.
=O)

Just nu
Så är nog planen att krypa ner under en filt och lyssna på regnet.
Kanske sova en stund...
Lite huvudvärk på gång, så brukar det lätt bli på måndagar då jag haft jourhelg...
Har svårt att sova då (sovande jour alltså)

Sist men inte minst
TACK för pepp, kommentarer och för era bloggar ni här och därute! =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar