tisdag 23 november 2010

7. Min bästa vän

Jag har två personer som delar på den platsen, att vara min bästa vän.

Blomsan och AskuruM!



Det här är fantastiska Blomsan och jag på vår resa i turkiet eller grekland för ett par år sen.
Blomsan is the sunshine in my life.
Det är så jag brukar beskriva honom.
Han har betytt och betyder så otroligt mycket för mig.
Det finns ingen som kan få mig att må så bra som han.
Han är rolig och sprider så mycket energi om sig.
Man kan helt enkelt inte tycka om honom.
Jag älskar honom så ENORMT mycket.
Mitt roligaste minne, och detta var svårt att välja för vi har upplevt så mycket roligt tillsammans *ler*
Men det är nog när städerskan på Karpathos (Grekland) råkade slänga våra torkade och uppblåsta fiskar som vi köpt för 5euro vardera.
Så mycket pengar kan inte slösas, så vi letade helt enkelt upp containern vid hotellet.
Gentleman som han är så fick givetvis jag stå på på något vingligt och leta runt.
Det luktade illa och var kanske närmare 30grader...
Men vi hittade dem , och våra fem euro var inte bortspenderade! =O)
TACK för att DU förgyller min värld!


Så kommer vi till AskuruM






JA, AskuruM gömmer sig helst då kameran kommer fram och jag fick leta lite efter dessa bilder.
Trots att datumet påstår något annat, så är detta från vår resa i somras till Tunisien =O)
Digitalkameror är inte riktigt min grej, så datumet fick va.
AskuruM är en fantastisk människa!
Jag brukar tänka att hon och jag har en vänskap som Meredith Grey och Christina i Greys Anatomy. Fast kanske inte med lika mycket blod och drama? ;O) Eller kanske drama då *pekar medvetet och internt till AskuruM att titta på klockan på första bilden*
Hon ställer alltid upp, hon ringer och messar, hon finns alltid där.
Hon får mig att skratta och hon gör mitt liv så rikt på så många olika sätt.
Jag vet inte om jag talar om det för henne tillräckligt ofta, men jag är stolt över att hon är så häftig och verkligen lever livet!
Det är inte alltid jag gillar att diskutera saker med henne dock, för hon är envis som en ladugårdsvägg och kan bli arg som ett bi!
Men hon är fantastisk min AskuruM (som betyder älskling på turkiska)


2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på M i mitten! :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt du beskriver dina vänner. En viktig del i livet.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera