måndag 29 november 2010

13. Den här veckan

Skolan
Nu gäller det att lägga i en högre växel.
Jag ska genomföra den sista intervjun imorgon.
Sen är min tanke att jag ska ha sammanställt intervjuerna och ha skrivit klart teoridelen, det är time med högre växel.
Jag måste klara detta...

Onsdag
På onsdag är en stor och fin dag i mitt liv.
På onsdag ska jag skriva anställningsavtal.
JAG HAR FÅTT JOBB!!!
Det var det jag pratade om med mitt "lyxproblem" i fredags.
Det blev nämligen så att jag blev erbjuden tre stycken jobb, alla ville jag ha också.
Inget man gärna vill ha som problem...
Men till sist, efter mycket fram och tillbaka, listande för och emot så blev det att ringa två nej och ett ja.
Och på onsdag ska jag som sagt skriva papper...
Det är så fantastiskt! =O)
Påväg att bli vuxen antar jag *hihi*

Torsdag
Ja, på torsdag har jag blivit hembjuden till en gammal kurskompis på glöggkväll.
Det har faktiskt blivit en tradition, jag har varit där två år i rad och det är så himla mysigt.
Så innan dess ska jag hinna göra lite julgodis och ha köpt en julklapp som vi ska ha i julklappsbytet. =O)

Helgen
Ja, det var så himla fint att vara hemma i Sherwood i helgen och det kom så mycket snö och kallt och vänner -lovely.
Men nu är denna utmaning, den här veckan så då handlar det ju om helgen som kommer.
Jag vet inte riktigt, vi har inte bestämt något riktigt än...
Men lite löst har vi pratat om att bjuda hem två kompisar till Sambon på middag, hoppas de kan för det skulle vara väldigt trevligt.

Men nu, nu måste jag väl kickstarta den här veckan!
Skolarbete, här kommer näsan ;O)


1 kommentar: