onsdag 17 november 2010

Pust...


Idag skämmer jag bort mig med en lyxig frukost, fruktsallad -kanske frukostsallad? ;O)

Dagen kommer att gå i ett nafs idag också.
Jag är minst lika nervös som igår och har inte kunnat sova inatt.
Det är massor att göra och ska försöka hinna med att läsa lite också till teori bakgrunden i mit examensarbete....
Jag har inte en aning om vad som gills och inte gills som referensböcker, sist på mötet sades det ju att studentlitteratur inte är optimala och att det ska vara vetenskapliga böcker...
Men vad som är vetenskapligt, det är tydligen ett mysterium?
En bok jag tog upp som exempel sa min handledare var mer som en skönlitterär/narrativ bok men sen när hon skickade ett förslag till mig, så fanns det med en läromedelsbok med ett spel som används i skolor...
SÅ jag antar att jag får använda böcker som jag finner relevanta och sen ta smällen när den kommer, att jag inte har använt rätt böcker?
Jag tror det viktigaste är att kommaigång och skriva, sen skicka det till handledaren och få feedback, så att jag hinner ändra...
Jag har dock inte hittat någon avhandling än...
*suck*

Men nu är det time att sätta fart så dagen hinns med...
nervöst, nervöst nervöst!

Pia: Roligt att du blivit nyfiken och ledsen att jag håller dig och er andra läsare på halstret, men ni får som sagt veta vad som händer på fredag. =O)
Men jag kan ändå säga att nej, Pia jag är inte gravid.

1 kommentar:

  1. Nu blir jag än mer nyfiken ;) väntar till fredag nu då :)

    SvaraRadera