måndag 22 november 2010

6. Min dag

Så har jag kommit till nummer 6 som är "min dag" i "30dagars sanning" utmaningen.

Jag vaknade och släpade mig upp fastän jag kände mig väldigt trött.
Blev lite senare än jag tänkt mig och så fick jag pila iväg.
Idag var nämligen mitt andra intervjutillfälle på ett av de två jobben som jag har i favorittoppen.
Det kändes MYCKET bra och nu är det bara å vänta på besked -håll tummar och tår hörni! =O)
Började gå hemåt och när jag väl kom hem igen var det time att börja leta lite på nätet efter en avhandling...och leta, och leta och innan jag visste ordet av så var det time för lunch.
Bestämde igår att jag återigen måste ta och sluta med läsken...
För tändernas skull! *suck*
Ska till tandläkaren imorgon-det lär bli samma tråkiga historia som alltid -men nu skulle jag ju skriva om min dag idag ;O)
Jag drack vatten till lunchen *vatten är gott, vatten är gott*
Och hittade lite läsmaterial, dock ingen avhandling.
Läste och skrev av saker som skulle vara till värde för mig i min uppsats =O)
Försökte ladda ner DIVA mallen som det är obligatorium att vi ska skriva i, men icke sa nicke...
Efter två timmars intensivt pluggande unna jag mig att titta på ett gammalt avsnitt av Grey, men det var någon annan som inte tyckte jag skulle få det så det blev hela tiden svart i rutan.
Tittade ut genom fönstret och konstaterade glatt att det snöade ute, tänkte att jag skulle gå ut och gå, men först bara sova lite.
Somnade på soffan och sov, vaknade till men orkade inte vakna och somnade om igen.
FÖRSTÅR inte att jag är så trött HELA TIDEN! Blir galen!
Sen vaknade jag och kände mig hungrig så jag har precis ätit lite mellis och knäppt på teven igen, känner att jag har riktigt ont i huvudet -undrar ifall det kan vara för att jag inte druckit någon läsk...

Närmast så sitter jag nog kvar här i soffan och på nätet en stund, sen är det diskning och matlagning på agendan. Och ifall huvudvärken inte ger med sig, en ibumentin...eller vad som finns i värklådan i skåpet...

Så kommer kvällen, sambon kommer hem, kanske han kan förklara varför jag inte kan ladda hem diva mallen och så blir det lite serier,
Biggest loser på kanal 5 *love it*
finalen av svenska biggest loser i tv4 -hur ska det gå!?
och sist CSI med massa klur =O)

Sen är min dag nog slut och jag borstar tänderna, kryper ner i sängen bredvid min fina sambo och somnar.

Där har ni nummer6, min dag!

Pia: utmaningen har hos andra bloggare kallats för 30dagars sanning utmaning, och jag tycker självklart du ska köra den! Saknar ditt bloggande =O)


1 kommentar:

  1. Låter som du har haft en rätt skön dag, lycka till med jobbet :)

    SvaraRadera