fredag 12 november 2010

Lovely igen! Här går det upp o ned i blogginläggen! =O)

Måste glida in och ge mig själv en klapp på axeln! =O)

Blev så himla sugen på att ta mellanmål i form av mackor med ost på.
Jag som redan ätit macka till frukost och två till soppan.
Vad jag gjorde istället, var att köra träningen med underbara Paolo Roberto!
Sen tog jag två glas vatten, en apelsin och ett plommon.
Hoppade i duschen,
Återvände till datorn och teven och knappade ner i ett dokument uppgifterna som jag ska ha på måndag.
Återstår alltså att motivera val av metod och det har jag ju nästan klart, med tanke på gårdagens och dagens arbete.

Och plötsligt, känner jag mig helt slut i kroppen, på ett fantastiskt bra sätt *lovely*
OCH jag tränade två gånger denna vecka, som jag satt som mål tidigare! =O)
En liten stund återhämtning,
sen är det time att glida in i köket, diska, göra pizza och leta fram lite godis till ikväll.
Det känns bra =O)
Jisses, vad mitt liv är en bergochdalbana! *skrattar*

Hur njuter DU av att det äntligen är fredag?

2 kommentarer:

  1. duktig att du vände på steken och tog paulo istället för mackan! Jag ska snart gå hem från jobbet och träffa en vän :) fina grejjer. Ikväll får det bli soppa och ett litet bröd, för sedan ska vi minsann ha chokladfondant, dvs. varma chokladbakelser som det rinner om, mmmmm!
    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Vad bra gjort av dig att träna i stället för att äta den där mackan, men tycker nog ändå du borde ätit något mer efteråt..hmm... Flitig med skolan också :) Nu är du verkligen välförtjänt av den underbara helgen. ha en skön kväll med hemma gjord pizza och mys. Ät nu inte för mycket godis :)

    SvaraRadera