onsdag 5 maj 2010

Utlandsresa bokad!

När jag fyllde 25år så fick jag presentkort av tjejpolarna som de samlat och även ett från min sambo-fin så resan som jag nämnde i tidigare inlägg och som från börjaden inte kostade alltför mycket blev alltså lite billigare ändå.
Dessutom hittade Askurum M en resa med all inclusive!
Så nu gäller det att skramla ihop fickpengar.

Tjejsemester om 32dagar!

Vi har rest tillsammans ett par gånger (mest Turkiet) och vi har verkligen fantastiskt kul tillsammans. Även om resan till Bulgarien inte blev så toppen som vi trott.
6 av 7 dagar regnade det, musiken var dålig på uteställena, det fanns inga dansgolv och ja, maten var sisådär, de tog till och med betalt för solstolarna på hotellet och ja, helt enkelt inte vår smak.
Men vi vände på steken så att säga, varje dag satt vi på balkongen (som dessvärre hade utsikt in till en speciell klubb...) och så sa vi tre saker som varit bra med dagen och vi fick inte säga samma, kommer du ihåg det Askurum? *skrattar*
Vilka minnen!
Men detta verkar som sagt mycket lovande, och dags för nya minnen alltså! =O)

Jag längtar!
Och jag tycker det ska bli så skönt att få kommaiväg.
Sola, bada, skratta, dricka drinkar, äta gott och gå ut och dansa och
Hur ofta unnar man sig en resa med en riktigt god vän?


1 kommentar:

  1. SV: Hej hej! Vad roligt att höra om någon som gjort något liknande. Jag förstår att det måste ha varit både kul och en utmaning för dig då med det vadet ;) Jag hoppas nu verkligen att jag ska klara det, men det känns så. Jag vill verkligen! =)
    Jag börjar men 1 vecka iaf, har hört att om man bara klarar första veckan är resterande inget problem.. Är du fortfarande "godisfri"?

    SvaraRadera