söndag 23 maj 2010

Lite utvärdering här på söndagen

Utmaning T
Ja, igår blev det springa spåret med sambon.
Det är både roligt och jobbigt att springa med honom, jag får lixom panik att han ska springa om mig,vilket gör att jag får ett sjutusan till bra tempo MEN blir stressad.
Så pass nummer 2 avklarades igår.
Och idag sitter jag här och svettas efter pass nummer 3.
3springpass, vecka 2 =check!
=O)
däremot så är jag lite brydd över dagens springpass.
Eftersom det regnat så tog jag inte spåret utan sprang där jag sprang i början, då jag började springa igen (asfalt)
Men den sträckan tog mig bara 13-14minuter idag och jag har för mig att den brukade ta längre...
Men lite brydd blev jag, räknas detta då som ett springpass?
Eftersom jag är ensam i denna utmaning, så bestämmer jag att det gör det och antar att jag fått bättre flås? =O)

Armhävningarna och situpsen har det gått sådär med.
Jag är fortfarande "skyldig 40" armhävningar, men har arbetat av "skulden" bra tycker jag.
Av någon anledning är det lättare för mig att göra de dagliga situpsen, medan armhävningarna växer på "skuldkontot".

Pointsen
Vad det gäller viktväktandet så är det time att confesa (svengelska!) igen då.
Jag tror att jag fuskade igår, vi åt grönsaker och dipp. Och jag åt lite chips också, chipsen hade jag täckning för och även en bit av gräddfilsdippen. Men jag åt nog lite mer än vad pointskontot täckte.
Däremot lät jag bli kladdkakan som står i kylen,

Jag hoppas ändå på ett bra resultat på vågen imorgon, för jag har banne mig skött mig hela veckan!

Godiset då?
Inte en endaste liten bit, men ojoj så nära...Men nu är godisdagarna förbi och det är inte många kvar tills jag åker till Tunisien och får äta godis igen ;O)

Ni vet väl, att jag åker med AskuruM till Djerba i Tunisien om 2VECKOR! *tjoho! =O)*

Läskiga läsken då?
Ja, veckan är ju inte slut än...Så jag kan inte riktigt säga hur mycket läsk jag kommer att ha druckit.
Men jag har en 2liter cola light och en 1,5pepsi max flaska i pantkassen...och en halvt urdrucken 1,5l pepsi max i kylen...
Jises...

Nu
Närmast på agendan är det dusch, lunch och sen åka till Sambons föräldrar. Hans mor fyller år på tisdag, men vi ska fira henne idag.

Hoppas DU har haft en kanonfin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar