onsdag 19 maj 2010

Delad glädje, är dubbel glädje!

Först och främst
STORT grattis till sonen min älskade vän! (jag törs inte skriva vem än ifall ngn läser detta och känner denna någon och hon/han inte har talat om för alla att det blivit en pojk!)
Fick ett otroligt fint mms med en nyfödd grabb i och jag ryste i hela kroppen =O)
Vet att han varit är efterlängtad och jag är så glad att det gick bra för hela familjen! =O)
Grattis, Grattis, Grattis! *love*

Sen
Glömde jag ju tala om att när jag sprang så var det inte bara rassel, utan en jättefin ekorre sprang över vägen och när jag joggade förbi så satt han på trädet och kikade på mig, kan inte kommaihåg att jag varit så nära en sån liten söt förr.

Sist
Skulle panta burkar idag och hamnade i en kö till panteriet.
Det var en gubbe som ursäkta sig och skämdes för att han hade en hel vagn. Jag log och försäkrade att jag hade inte bråttom och att det inte var någon fara...
Det kom in en ung grabb och en äldre tant och vi stod där allihopa.
Gubben blev klar och gick iväg och jag började ha in mina burkar.
DÅ hör jag unga grabben säga till tanten att "Du kan gå före mig"
Hon tackar och jag tänkte vilken fin kille.
Då säger tanten att, vet du, du får mina burkar.
Är det sant säger han och hon skrattar och säger ja, att det är för att han var så snäll som lät henne gå före.

Och eftersom delad glädje är dubbel glädje, ville jag dela med mig av dessa tre saker som gladde mig *
love*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar