torsdag 6 maj 2010

Glömde!

Först att jag tyckte det var roligt att två äpplen på ca 400gr + kostar lika mycket som en påse med Ahlgrens bilar a 125gr.

Det andra är en händelse som jag ville dela med till er =O)
På väg till motionsspåret gick jag förbi en skolgård där det finns en fotbollsplan med ett galler.
En liten kille kikar på mig genom gallret och ropar:
"Du, är du bra på fotboll?"
"Nej, inte speciellt..."
"Nähä, jag är rätt bra faktiskt. Jag går på fotboll nu."
"Det är bra, då får du träna mycket"
"Ja, hejdå"

Underbara ungar, blir man inte glad? *skrattar*

3 kommentarer:

  1. SV: ja en faktiskt bra frukost! Jag vet att bröd inte riktigt är en vv-grej, MEN jag kan inte vara utan mjukt bröd.. Då fungerar det bättre för mig iaf att äta en macka men då inte bara en macka utan något till. På det viset behöver man inte äta så många utan det räcker med en liksom :) en skiva mjuk bröd är 2 pp, så det är ändå inte så farligt. Smöret är värre...

    Aha, okej! Ja gör gärna det så jag får höra hur det går :D Jag tänkte skippa allt som jag vanligtvis skulle kunna svulla i.. Dvs all godis, bakelser, fikabröd, chips osv. Däremot kan jag tycka att tex glass kan vara okej för det är inget jag älskar liksom.. Fast då såklart inte t.ex B&J glass utan isåfall "big pack" och så..
    Hehe, ja svårt att förklara..

    SvaraRadera
  2. du har då en förmåga att få främlingar att börja prata m dig ;)
    sj så ligger man hemma m feber sedan igår å har tenta imorgon.....suck....
    kram

    SvaraRadera
  3. SV: Nej men det är väl så. När jag väl blivit av med godisberoendet för jag ta tag i colaberoendet :P
    Tack!!

    SvaraRadera