söndag 9 maj 2010

Allt på en gång!

Jag har verkligen legat på latsidan denna vecka, som är Boot Camp 4ans sista vecka.
Så idag, på den sista dagen har det verkligen spårat ur!
Hittills har jag gjort
90 armhävningar
40 situps
40min träning wii,
Promenad med vikter,
uppförsbacke x8 med lite modifikation (heter det så?)!
Jag hade vikterna på och körde 5st mördarbacke.
Efter det mådde jag nästan illa och det ringde i huvudet så jag tänkte att de 5st gångerna får räknas som 8...
Men när jag gick hemåt stötte jag på en mindre backe, så jag tog den 3ggr, bara för att nå antalet 8.
Tanken med boot campen var ju att ha det lite utspritt över veckan, men tiden och latheten har varit min fiende och jag vill verkligen ha genomfört det jag satt mig för...
Därför blev det idag, lite Allt på en gång! *skrattar*
Ja,det värsta är väl att ha stora ambitioner =O)

Har dessvärre 110 armhävningar kvar att göra innan boot camp 4an når sitt slut och målet är att göra dem innan 24.00 inatt...
Men jises vilken hård dag det blev ;0)

Imorgon börjar godisstoppet och jag tycker det är en aning jobbigt (trots att jag desperat vräkt i mig godis hela helgen för att klara stoppet)
Ni som läser detta kanske tycker jag är fånig och kanske det, men för mig är godis verkligen...
ja, vad kan man kalla det?
Att vara utan godis för mig är som att vara utan luft, nej, det kanske är en aning överdrivet då...men att vara utan godis...
*phu* det är en utmaning.
tack Josefin för ditt tips!
tack Turkas J för ditt peppande!

Och imorgon börjar dessutom utmaningen T, som i tunisien! =O)
ÄR du taggad att haka på?
IMORGON KÖR VI!

Men nu, nu kom min fina sambo hem med lite sen söndagslunch.
Hamburgare och milkshake...
*mmm* milkshake =O)

Hoppas DU har en skön söndag,

och AskuruM, 28dagar kvar! =O)

3 kommentarer:

  1. Hejsvejs!
    Blev det 200 armhävningar idag?

    Lycka till med godisstoppet,jag tycker verkligen inte att det är fånigt med att utmana sig själv med godisstopp,det är ju en bra värdemätare på hur mkt självdiciplin man har,jag tror på dig,det kommer du att fixa galant! Själv vågar jag inte ens tänka tanken hur jag skulle klara det,därför vågar jag inte ens ge mig på det..godis på helgerna är mitt liv ;) *skrattar*
    Ännu en gång,lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kloka kommentar angående chokladmoussen, jag håller med faktiskt :) Det beror helt på vad man själv känner att man inte kan äta.

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Efter ett "noga övervägande" så hakar jag på utmaning T :-D Kan vara kul o se hur det går! :-)

    SvaraRadera