måndag 10 maj 2010

Härliga Måndag! =O)

Hej och hallå,
ny vecka och nya tag!

Idag är jag EXTRA glad,
1. Pratade med underbara S, som alltid är så härlig och utsöndrar sån energi så man knappt kan tro det! Hon frågade om jag var sugen på en långpromenad ikväll eller ett vattengympa pass! Jag trodde inte mina öron, VATTENGYMPA är ju hur kul som helst. Så om ett par timmar ska jag iväg på ett pass med henne.
Toppen! =O)

2. Alla fina kommentarer med pepp och att Pills ska vara med i utmaning T, det gör att jag blir än mer att genomföra det. Heja Pills vad kul!

3. 27dagar kvar tills jag ska iväg till tunisien med min AskuruM! =O)

Utvärdering Boot Camp
Jag började utvärdera lite i gårdagens inlägg kan man väl säga.
Det är underligt att när jag bestämt mig för något och dessutom "dokumenterar" det här ute så blir det genomfört.
Annars brukar jag deala med mig, ja det har jag väl gjort nu också då jag sparade en del saker till veckan efter.
Men skillnaden är att jag genomförde allt.
INKLUSIVE hårdköret igår för att få allt klart!
och JA, jag gjorde 200armhävningar igår -i olika omgångar och antal, men alla blev gjorda och JA det känns i musklerna idag.
Egen notering av utvärderingen är alltså:
SNÄLLA skjut inte upp saker, för det blir dubbelt så jobbigt då de ska genomföras.

Men nu, nu är det dags för nästa utmaning.
Utmaningen går under namnet, utmaning T, som i tunisien, och lyder följande!

Varje dag ska Tjugo armhävningar och situps göras
Tre joggingpass ska genomföras per vecka
Jag slänger dessutom in ett godisstopp på en månad! (även om det inte börjar på T)

Jag tänkte också förtydliga att jag med godis inte menar:
fikabröd, glass eller snacks.
Men det betyder inte att jag kan äta ett paket kakor, för då blir det godis.
Eller en liter glass -för då blir det godis.
Ja, ni förstår vad jag menar.

Utöver detta, ska jag faktiskt köra viktväktarna (old system) igen, BENHÅRT tills jag åker med AskuruM. Och då kan man inte överäta andra godsaker än godis.
Använd sunda förnuftet.

Kul att du är på, Pills. Ser fram emot att se hur det går för dig/oss! =O)
någon mer som är taggad att va med?! =O)

Vikten innan utmaning T, startar på:
74,0
(har jag inte skrivit denna vikt förr? Men nu blir det förhoppningsvis sista gången...)


Men nu ska jag packa vattengympaväskan innan det är dax för diskning och matlagning!
Hoppas DIN dag på denna vecka startat lika positivt som min =O)

1 kommentar: