fredag 7 maj 2010

Äntligen fredag!

Känns som att jag längtat extra mycket efter fredag denna vecka...
Eller det gör jag nog faktiskt alltid ;O)

Jag trodde vi bestämt oss för att det skulle vara sommar?(Jag och de som styr över vädret) Med tanke på toppenvädret igår.
Resultatet?
Att jag frös häcken av mig tidigare idag då jag var sommarklädd.

Sitter och tänker på att jag borde göra någon av aktiviteterna jag har kvar i Boot Camp 4an, men om jag ska vara ärlig så är jag inte det minsta sugen och jag är bara väldigt trött.
Med andra ord, det är rätt skönt att sitta i soffan, surfa och ha teven på i bakgrunden.
Så jag får ta aktiviteterna imorgon och på söndag.
(utom situps o armhävningar som är ett måste)

Jag har idag kommit fram till att jag blir väldigt varm i hjärtat och glad av att vara med barn och vuxna som är så fantastiskt duktiga med barn.
Jag är återigen väldigt tacksam att jag valt att bli lärare.
Och återigen måste jag skriva att läraryrket måste vara det bästa yrket någonsin,
UNDERBARA UNGAR! =O)

Jag är också väldigt glad över att det är 30dagar tills jag och fina askuruM åker till Tunisien.

Jag är också väldigt glad över att jag har världens bästa sambo.
Någon kanske undrar ifall han har gjort något speciellt, men bara genom att vara han så är han speciell.
Jag tänker på det då o då, vi har varit tillsammans länge och ändå kan jag känna att jag verkligen,verkligen är kär i honom.
Varje dag så får han mig att le.
Varje dag känner jag att jag verkligen är glad över att det är han och jag.
Tack underbara Sambo*love*

Vi får se om jag är lika glad nästa vecka ;O)
Då har jag bestämt att jag ska göra ett godisuppehåll på en månad.
EN MÅNAD! Vad har jag bestämt mig för egentligen?
Får lite godis-ångest redan nu ;O)
Någon mer?

Mys extra mycket ikväll, det tänker jag! *love*

1 kommentar:

  1. Hej hopp =)
    Åh nej jag betalade inte 683 kr för köttet,det är min man och hans bror som äger butiken,så det var bara bus-hyss dom hade för sig idag,dom ville vara lite roliga ;),dom lyckades rätt bra..för jag skrattade när jag såg etiketten =D

    Godis uppehåll,wow vad duktig du är..själv skulle jag dö av bara tanken ;)
    Ha en toppen helg !

    SvaraRadera