måndag 10 maj 2010

Fina måndag, go'natt

Armhävningarna från igår (de 200st) tar ut sin rätt,
mina armar var inte i form för hårt pass vattengympa- för det kändes ändå rätt hårt =O)
Men jag måste ändå ge mig själv en klapp på axeln, det verkar som armhävningarna och situpsen från boot camp 4an har givit något, för det börjar kännas som muskler finns där inne?*tittar på armarna och på magen*
Fast det är ju en bit kvar ;O)

Vattengympa är så grymt rolig träning!
Musiken och så känns det inte så jobbigt,
förän man ålar sig upp för stegen ur simbassängen och känner att man ligger där i en pöl *skrattar*
Det är synd att det ska kosta så mycket...annars hade det lätt varit något jag börjat med regelbundet!

Utmaningen
20situps idag -check
20armhävningar idag, fast det var riktigt svajigt så jag vette tusan ifall de skulle få godkänt, då var de "finare" igår -check

Pills: Har du gjort dina 20? =O)
Turkas J: Fick jag månne bingo? Då det är tyst på din blogg =O)

Tunisien om 27dagar
Sängen, efter tandborstning
Fina måndag, go'natt.

1 kommentar:

  1. Ingen bingo tyvärr :( Bebisen ligger kvar i magen synd nog. Vi har försökt att prata den till rätta men det går inte riktigt.
    Bebisen har inte lärt sig än att man ska göra som mamma och pappa säger..

    Va skönt med vattengympa, det skulle jag vilja gå på.

    Ha en bra dag! Kramar Johanna

    SvaraRadera