måndag 24 maj 2010

Idag blir inlägget kortfattat i en minus o pluslista

Minus listan
Att ingen på lärarutbildningen vet hur det är för oss som började ht-o7 och vad som krävs för att vi ska få ta ut vår examen. Olika bud och allmän röra. Studievägledare kanske någon tänker, ja,det kan ni tänka.
Jag har spenderat fyra timmar med en sån och hon säger dessutom olika till oss studenter (som trots allt läst EXAKT lika)

Det nya kompost systemet, där vi nu använder papperspåsar istället för majspåsar -påsarna möglar superfort och går sönder...Och inte har vi fått någon hållare heller som det var till förra systemet, så lukten sprider sig i köket, speciellt dessa varma dagar =O(

Skolarbetet som ska vara inne om 11dagar och jag är väldigt osäker på vad hon vill ha denna gång... Det är mycket och tugnt. Och jag har INGEN energi kvar till att göra arbeten. jag vill ha sommarlov.

Diskberget i mount kökerest.

Förra veckans läskintag slutade på ca 5liter...


Plus listan

Veckans invägning: 73,4 (0,7kg ner)

FICK ETT B på MATEMATIK EXAMINATIONEN!!!

Ska på vattengympa ikväll igen med vännen Energi S-härligt! =O)

Sist, men inte minst, det är 13dagar tills jag o AskuruM åker till Djerba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar