fredag 21 maj 2010

Jag är inte sugen på godis!

Jag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godis

Jag har ätit kladdkaka (3bitar, fikat 3ggr idag för Guds skull! hur skulle det vara bra för vikten?)
och ska äta glass (har sparat och samlat points hela veckan)
SÅ varför, varför, varför är jag då så sugen på godis?

Eller jag menar,
Jag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godisJag är inte sugen på godis!

tror du på mig?

3 kommentarer:

  1. nej inte mycket va....
    men jag förstår hur du känner jag är inte heller godissugen:P

    SvaraRadera
  2. Tyvärr, mig lurar du inte! Du är nog lite sugen ;) Men stå ut så kommer sötsuget sakta men säkert försvinna, eller minska iaf :)
    Jag hör av mig i veckan! Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Fast ormar är inte heller trevligt..men att stöta på en björn..HUA MIG!!^

    Haha nej jag tror dig inte !! :D
    Usch den här dagen har gått käpp rätt för mig vad det gäller maten och att INTE äta godis..men men, blir prommis direkt imorrn bitti men INTE i skogen :P

    SvaraRadera