lördag 8 maj 2010

Godis på hjärnan

Ja,idag är sista dagen med godis... I värsta fall så får jag väl ta några bitar imorgon också men på måndag är godis a big nono!
Då godissuget sätter in får jag helt enkelt rabbla mantrat "tunisien, tunisien" eller ringa min askuruM för extra support..
Jag klarade ju ett år förr, så varför ska jag då vara så nojig?
Det får och kommer bli en utmaning, helt enkelt! =O)
hur utmanar du dig själv?

Nu ska jag svida om och borsta tänderna innan vi far iväg till syster T.
Ska bli kul att träffas, känns som att det var länge sen nu.

Hoppas DU får en fin lördag!

AskuruM, 29 dagar kvar! =O)

2 kommentarer:

  1. SV: Du är så snäll, tack :D

    Åh, Hoppas det går bra nu! Ett tips att tänka när du vill ha godis är att göra såhär:
    Du ska vara utan godis min. 1 vecka. Äter du godis ändå någongång då MÅSTE du börja om på den där veckan.. Och det vill man ju inte :P Speciellt inte om t.ex halva tiden gått..
    Fungerar för mig i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå jättebra med godis-uppehållet. Som sagt, du har ju klarat ett år förut!
    Hoppas ni hade trevligt hemma hos din syster igår, vi hörs i veckan! Kramar Johanna

    SvaraRadera