onsdag 1 december 2010

15. Mina drömmar

Oj,vilket stort ämne att ta itu med.

Jag drömmer om att få arbeta med barn som går i särskola, eller som har behov av särskilt stöd.
Men att få jobba med barn överhuvudtaget är en stor dröm, och idag ska jag få skriva anställningspapper så jag antar att den drömmen går i uppfyllelse? =O)

Jag drömmer om att klara min utbildning,
nu när det är uppsatsen kvar som det går så himla segt med för att jag saknar motivation.

Jag drömmer om att gifta mig med min fina, underbara sambo som gör mig så lycklig.
Att vi ska flytta till ett hus och få barn. Det är en ganska stor dröm, men kanske inte så unik =O)

Jag drömmer även om att få resa.
Där kan resmålen variera en del, men jag har alltid velat åka till Norge på Späckhuggarsafari. Det skulle vara fantastiskt.
Vet inte hur jag skulle reagera bara, för när vi var på delfinsafari på Teneriefe i somras så grät jag när vi såg dem-det var så vackert...

Jag drömmer även om att få ta upp teatern igen, jag hinner inte drömma så mycket om just den delen, men jag saknar teatern väldigt mycket emellanåt.

En annan dröm jag haft sen jag var yngre har också varit och är att få medverka i en Walt Disney film, vara en av alla tecknare som skapar dessa fantastiska filmer.

Stora och ganska många drömmar för mig.
En del kanske går i uppfyllelse, andra är nog svårare, men då får de helt enkelt fortsätta vara drömmar...

1 kommentar: