torsdag 30 december 2010

Extra glad? =O)

Tja, det gick ju sådär med bloggutmaningen med en bild varje dag.

Bloggandet har legat på is kan man säga och istället har jag bara varit.
Jag har firat jul med sambon och hans familj och sedan med min =O)
Det har dock inte varit samma vanliga julstämning, för jag har mest loggat in på mailen för att se hur det ska bli med den här uppsatsen...
Den knäcker mig helt ska ni veta...

Men nu vill jag inte tänka på uppsatsen (som jag gör hela tiden, och att den ska IN på MÅNDAG!!!!) utan jag vill ta upp några punkter som jag är extra glad för just nu

  • Att ha haft tid att vara hemma i Sherwoodsskogar och träffat släkt och fina vänner
  • Fått extra tid med min fina systerson L
  • PULKA! En dag åkte jag och systerson L pulka och jag kan säga att det var med skräckblandad förtjusning!!! Det var både glädjetjut och skräck då jag vrålade ner kan jag säga! =O)
  • Extra fint var att även få träffa syster J och hennes fina son M. Det var så längesen!
  • Att överraskningsbesöka fina Mathis som jag inte träffat på länge
  • julmat, godis och familjen som spelar spel
  • Sambon - är jag ju alltid glad över. tråkigt nog har och är han på skidresa... kommer inte träffa honom igen föräns nästa år -tur att det inte är så långt kvar då ;O)
  • Att jag känt mig som en duktigare och säkrare bilförare

MEN mest extra glad är jag nog att jag just nu har min bästa vän som sitter här i soffan bredvid mig.
Det är alltid så mycket skratt och kärlek med henne.
Just nu sitter hon och syr det sista på en fin klänning- för hand för jag har ingen maskin- hon gör väldigt fina klänningar.
Imorgon ska vi ha trerätters, förfest och sen bege oss ut på krog för att dansa in det nya året.
Det ska bli så fint.

Så dagens bild är alltså på mig och fina AskuruM

Så om det inte hinns blogga imorgon så säger vi skål och gott nytt år! =O)


1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att du tänker på vad som gör dig glad istället. Tror nog allt att du har haft en fin jul i alla fall :)

    SvaraRadera