onsdag 15 december 2010

Officiellt tokig!

Ja, nu är jag officiellt tokig.

Har suttit och arbetat med min text...
Kan säga att jag nu känner mig klar och att den inte kommer bli mer än totalt 20sidor (då är allt inräknat, det är några försättsblad, så egentligen är den nog bara 16sidor)
Men jag kan inte få in mer, jag vill inte ha in mer heller.
Jag är nöjd? Nej det är jag inte, men jag vet inte hur jag ska göra...Jag kan inte få in mer, bara arbetet idag på att få till en halvsida till har tagit, jag skojar inte nu, nästan 3 timmar...
Och som att det inte vore nog...
Så är jag som sagt rätt tokig nu.
För fortfarande är det helt tyst från min handledare.
Nu har det i och för sig bara gått 4 timmar idag.
Men totala väntetiden är uppe i 22timmar -då är inte hela lördag o söndag inräknad men man kan väl inte anta att handledare eller lärare arbetar på sina helger?
SÅ nu har jag gått igenom mina papper för att se vem jag kan kontakta.
Hittar dock inget nyttigt däri...
Och hur länge till ska jag vänta tills jag kan kontakta någon och fråga hur jag ska göra?
Jag blir superstressad över detta...
Vi ska ju snart vara klara! Den ska ju snart lämnas in!!!
Som sagt, officiellt tokig.

Nu tänker jag ta en paus innan jag
  • Börjar med källförteckningen och går igenom refererandet
  • Sen ska jag läsa igenom arbetet en gång till
Och försöka inse att jag inte kommer få ett mail snabbare bara för att jag kollar mailen var tioende minut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar