måndag 13 december 2010

Bekräfta tanken, acceptera den, lägg den åt sidan...

Skola
  • Idag har jag skrivit in en ny referens i metod delen och jag tror faktiskt den delen är klar?
  • Jag har även läst och strukit under massor med den gröna pennan i den engelska artikeln och sedan skrivit om den med egna ord -den ska alltså in i teori delen

Det som är kvar är nog egentligen
  • Referenser ska justeras och göra källförteckning
  • Skriva in artikeln i teori delen
  • kolla så att det jag skrivit i diskussionsdelen stämmer med teori
Så varför känns det som att jag inte gjort något alls idag?
OCH varför känns det som att de tre punkterna som är kvar är GIGANTISKA?

Slutligen,
jag har inte hört ett ljud från min handledare, vilket gör mig väldigt nervös och spär på mitt illamående över denna uppsats.

Nu när jag skrivit av mig detta, kan jag få sova inatt då?
Det är verkligen så tröttsamt att ha ångest i huvudet och magen och bara vrida sig natten igenom när jag har så mycket att göra dagen efter...

Bekräfta tanken, acceptera den, lägg den åt sidan.
Det har jag hört ska fungera vid sovandet...
Nu tar jag det alltså ett steg längre och skriver av mig, och hoppas det fungerar bättre.

Hoppas DU sover riktigt gott och vaknar UTVILAD imorgon! =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar