onsdag 22 december 2010

Dag 6

Dag6: Bilden ska föreställa min fötter som hoppar jämfota. Men idéen att hoppa och försöka ta bild i kombination med klanten själv här, är inte lyckat före jul -eller någonsin. Därför blir det en bild på fötterna bara helt enkelt.

För idag har jag hoppas jämfota många gånger.

1. För att jag är så trött på min uppsats.

2. För att min handledare aldrig gillar min uppsats

3. det känns som att min uppsats är det sämsta som producerats någonsin

4. Att min handledare föreslagit att det kanske är bättre att jag går upp med den i mars, vilket i sin tur spär på jämfotshoppandet i punkt 1,2 och 3

Punkt 1-4 handlar nog mest om hoppande för att jag är arg, ledsen och trött.

MEN

5. Jag har även hoppat jämfota för att det var kallt ute, mest om fötterna och ansiktet för jag hade underbara termobrallor på =O)

Nu orkar jag inte hoppa jämfota mer idag.
Istället ska jag vänta på att sambon ska komma hem från sin träning så han får hjälpa mig med att klistra och fixa in uppsatsen (som givetvis ska vara i någon krånglig mall och som man inte kan skriva i ett vanligt dokument) så ska det skickas iväg igen till handledaren.

Och när hon svarar, så ska ni se att jag nog kommer hoppa jämfota igen...

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du får hoppa jämfota av glädje nästa gång du får tillbaka uppsatsen, förstår att det känns tungt. Hoppas att du kan få koppla av lite i julhelgen.

    En styrkande kram till dig

    SvaraRadera