torsdag 9 december 2010

Dag 23 -Det här får mig att må bättre

Ja, jag har suttit och letat i min dator efter bilder.
Men det är lite tomt sen den var tvungen att uppdateras.
Jag hade tänkt att detta inlägg bara skulle bestå av just bilder.
Men först måste jag alltså nämna att dessa saker, som jag saknar bilder på i denna dator men som får mig att må bättre

  • Min underbara sambo
  • Min fina familj
  • mina vänner som inte finns i bild, speciellt "tjejgänget" och "turkas" bör lyftas fram =O) Men även alla andra som jag har förmån att kalla mina vänner- ni vet vilka fina människor ni är
  • kärlek
Och nu, nu kommer det lite bilder!

























Ja, det blir lite rörig ordning på bilderna för jag behärskar inte riktigt tekniken- det tog tillräckligt lång tid att ladda upp dem.
Det är semestrar med så vackra minnesbilder att jag mår bra i själen av att se dem.
Det är Sverige bilder med skiftande årstider.
Det är mina syskonbarn -även om de tillhör familjen så måste ett kort på dem med =O)
Det är vilda djur (ja, utom kamelerna då som var på ett safari)
Igelkotten överraskade mig på en promenad i Stockholm och jag vart SÅ glad!
Delfinerna och valen, så otroligt häftigt...
Kamelerna är för att jag och AskuruM begav oss på kameltur.
Det är en kyrka på kreta, för jag älskar kyrkor.
Det är att skriva A hjärta M med tårna i sanden...

Nu känns det väldigt varmt och fint i mitt hjärta här, hurra vilken bra utmaning idag =O)













2 kommentarer:

  1. Hej Li!
    Hahaha ja Grekland är lite mer än bara Kreta och sandstränder... ;)
    Va kul att du också gör denna listan, få kolla tillbaka lite i ditt arkiv du har ju kommit hela vägen till dag 23. Underbara bilder du lagt ut på dag 23...ibland är det enklare att visa med bilder än att försöka förklara i text! :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!!! Blir oxå sugen på att titta lite på bilder....men nu ska jag väcka sonen. Får bli ikväll....

    SvaraRadera