tisdag 14 december 2010

funderingar och väntan- denna skola alltså...

hm, inte ett tecken från min handledare...
Dag tre sedan jag skickade in mitt arbete, det jag hade så långt då...
Betyder alltså att jag imorgon får skicka igen och hoppas på svar...
Att vänta är det värsta tycker jag.
Det känns lite som att jag inte vet vad jag ska göra med mitt arbete utan att få feedback...
Men det kan ju inte vara helt fel, eller?
Isåfall borde hon väl ha slagit på stora trumman på en gång, eller?

Det värsta är ju att jag har kontakt med en annan tjej som har samma handledare, vi skriver individuella arbeten men är ändå i en "grupp".
Hon hade också mailat henne och hon hade fått svar.
Så hon kanske bara avskyr just mig och mitt arbete?

Löjl! jag vet, men det är så mycket tankar och jag blir GALEN på att inte få något svar.

Denna skola, denna skola...
Den som ändå vore klar...

Slår mig precis, att det är 10dagar kvar till jul!



2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart får svar så att du slipper fundera mer på det.
    Ja tänk att det bara är 10 dagar kvar, det går så fort.

    SvaraRadera