söndag 19 december 2010

Dag 3

Ja, idag i min utmaning så bjuder jag på min nya, fina, klocka! =O)
Igår när vi var och handlade julklappar (nu är det bara 2 kvar så är vi klara, hurra!) så sa min sambo att det är på tiden att vi hittar en klocka till mig, innan jag hinner fylla år igen (är född i februari och i år när jag fyllde så fick jag fina presenter av sambon, en av dem var ett kort där det stod att jag skulle få välja en klocka)
Sagt och gjort!
Jag fastnade för denna Chameleon, men att välja färg var svårt.
För även den gröna, turkosa, vita och svarta var väldigt fina!
Men tillsist bestämde jag mig för lila =O)
Så bild dag nummer3 är alltså min fina klocka =O)

Idag blir det till att stanna hemma, för ute härjar snön härligt =O)
Ska försöka göra klart uppsatsen med alla ändringar och det röda så jag får iväg den igen för ännu mer sågning =O(

Hoppas DU har en fantastisk fjärde advent!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att få ett litet break, shopping brukar ju lyfta humöret lite :) Jag är sämst på att använda klockor, men jag skulle nog behöva en jag med :)

    SvaraRadera