torsdag 23 december 2010

Blandad kompott denna 23:e december 2010

Idag har jag valt att fota paketet till fina AskuruM och att lägga ut det här.
Jag valde detta foto och denna julklapp för att jag är så himla nöjd med innehållet och jag hoppas hon blir lika glad över den som jag är!

Vilket låter konstigt, men jag kan förklara efter att hon öppnat det! SÅ nu får ni som läser också vara lite nyfikna;O)

Skola
Annars har jag bestämt mig nu för att ta jul, min uppsats ligger hos handledaren och jag tror att den kommer få vila där tills efter jul.
SÅ det bästa jag kan göra är väl att låtsas som att den inte finns så jag får en fröjdefull jul jag också.
DET är bara så himla SVÅRT!

Besvikelse
Jag vill även ge ris till företaget Photobox som finns på nätet.
Vi beställde en julklapp därifrån den 6:e december.
De gav beräknad ankomst dag 15:e december.
Den 16:e fick jag ett mail att de har så mycket att göra, men de LOVAR att jag ska ha den innan jul och att den ska skickas med DHL.
Den 17:e får jag att den har skickats "igår" med DHL och att jag ska ha den inom 24-48timmar, imorgon eller dagen därpå.
Idag är det som sagt den 23:e december och julklappen kommer inte bli en julklapp utan vi får väl ge den som födelsedagspresent nästa år. Om den nu kommer ens?
Jag blir bara så himla besviken! Den var så himla bra och dessutom har vi redan betalt för den!!!
Har skickat ett mail till dem och vi får se vad de lämnar för svar...
Men hur mycket i god tid ska man vara ute i då?

Stress
Jag har läst massor i tidningar och så vidare om stressen som är i jul.
Tycker inte att jag varit så stressad över julen -mest uppsatsen...- men nu känner jag ändå att klockan redan är lite efter åtta på kvällen och det är massor att fixa inför julfirandet.

SÅ jag borde nog runda av i mitt skrivande och ta itu med saker jag präntat ner på en "att göra lista".

Hoppas DU har en fantastisk 23 december!!!
Och hörni, imorgon är det julafton =O)

1 kommentar:

  1. Ta nu ledigt i från uppsats och skola och njut av julen. Det behöver man :)

    SvaraRadera