lördag 18 december 2010

Dag2

Denna bild togs i somras på ett av de riktigt, riktigt trötta lejonen på djuparken, Öland.

Därför jag valde att ta denna är för att den beskriver mitt tillstånd just nu.
Igår fick jag nämligen svar från min handledare, det verkar ha varit strul med min mail och därför har jag inte fått något tidigare- men den privata fungerade.
Det var så mycket rött att falurödfärg verkar vara en vitfärg i den uppsatsen.
SÅ hela gårdagen gick åt till gråt och ångest.
Sen skärpte jag mig och började arbeta lite, att göra ändringar.
Men det är svårt när "allt är fel" och "dåligt".
Idag gick jag dessutom upp vid nio och fortsatte med uppsatsen.
Totalt har jag suttit ca fyra timmar och ändrat, skrivit om, slagit upp och lagt till.
Det är mycket kvar innan jag kan skicka in den igen,
Och då hade handledaren inte ens gått igenom allt...
Jag bävar inför att få återkoppling igen eller på resten.
Den värsta mardrömmen skulle vara att jag inte får godkänt och får lämna in den...
kan inte tala om hur ont i magen jag har.
Sambon är dock ett fantastiskt stöd och pepp, återigen -jag har tur som har han.

Så därför bli dag2 i min utmaning ett trött och utslaget lejon, för det beskriver mig bäst just nu.

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns tungt och jag hoppas att du hittar den där kraften inom dig som säger att det här klarar jag, du har den.

    SvaraRadera