måndag 13 december 2010

Just nu uppdatering

Skola
Inget svar från min handledare...
och idag kommer jag inte in på mailen!
Antar att det bara är att fortsätta skriva och försöka få ihop de 30sidorna...
17kvar...

Har jobbat "sista helgen" nu.
Och därför har jag inte bloggat.

Gårdagen var så full av känslor.
Det är mycket som bara lagrats upp inom mig...
Så igår bara brast det, allt på en gång.

Stackars fina sambon som fick ta det hela.
Men det var så skönt, även om ögonlocken svullnade upp och huvudvärken hänger kvar idag och är tung.
Men han sa ett par magiska ord.
Han sa det bästa tröstande orden jag någonsin har hört.

"Det är du och jag"

Tack min fina sambo.


1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att ha det tryggaste man har vid sin sida,både i med och motgång!
    Livet är inte en dans på rosor varje dag och då känns det väldigt skönt att ha sin kärlek som tröstar en,när det känns att allt annat rasar och att världen går under.Inga dåliga ord han sa till dig,visst betyder det mycket!
    Hoppas du känner dig bättre idag!

    Sänder positiva energier till dig via mina tankar ;)

    SvaraRadera