onsdag 15 december 2010

Tack, skola och självklart -dag 29.

Tacksamhet till er som läser och ger kommentarer
TACK för alla kommentarer, jag tror det var rekord när jag hade fem stycken nu! =O)
Det värmer väldigt mycket med pepp och push från er alla,
TACK igen! =O)

Skola
Inte ett svar alltså...
jag tog och skickade igen. Jag försökte verkligen att ha en låg ton och inte låta snorkig, men eftersom jag känner mig ganska irriterad så kanske det blev lite så iallafall...
Det känns inget bra, men när jag vet att hon givit svar till en kurskompis och inte till mig och hon ändå haft två hela arbetsdagar på sig så...
Dessutom börjar det ju dra ihop sig och hon måste väl ändå förstå att man är stressad och nervös?
Vi får se...
  • Idag har jag tänkt printa ut teori och kryssa att jag tar upp allt i diskussionen
  • samt göra referenser, i text och i en källförteckning
  • brodera ut lite så det blir flera sidor
Och det är nog det som är kvar....
Få punkter, men det kommer nog ta resten av veckan att genomföra.

Men nu, till dag 29.
29 - Mina ambitioner

Att klara och få ut min lärarexamen
Att bli den bästa, latjolajbanstanten någonsin (med vuxen ord, en skitbra fröken helt enkelt)
Att nå min målvikt under 2011
Att skapa ett sparande så att det finns utrymme för saker som jag vill uppleva, göra, ha.

Ja, fyra små stora ambitioner.
Sen har jag förvisso ambition om att skaffa familj och så vill jag gärna bo i hus i framtiden.
Men det är ju längre fram och jag vet inte om det räknas som ambition...

Men nu, nu är det väl dags att ta tag i det elände som jag även kallar för uppsats.

2 kommentarer:

  1. Å jag hoppas verkligen att du ska få svar snart.
    Jag fattar verkligen att man vill ha feedbacken, så att man inte gör saker i onödan i fel riktning..
    Men jag tror ändå det bästa du kan göra är att fortsätta, som du skriver. Ett steg i taget.
    Lycka till!
    Annan

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det roligt och upplyftande att få fina kommentarer i sin blogg, jag är så tacksam för de jag får av dig :) Så tack till dig med :)

    Bra ambitioner tycker jag!

    SvaraRadera