fredag 17 december 2010

Ny utmaning =O)

Ny utmaning
Ja, nu har jag fått dille på utmaningar och jag har faktiskt hittat på en själv nu =O)
Jag tycker det är mysigt att läsa bloggar och roligt när det finns foton att titta på.
Tyvärr, är jag INTE så överens med att lägga ut bilder på bloggen...
Min utmaning är alltså att lägga ut ett foto/kort varje dag och skriva om.
Låt oss säga att utmaningen ska gälla december ut, alltså 14 dagar =O)

Dag 1
Låt mig bjuda på en bild från en promenad förra veckan. På vägen hem såg jag min egen Narnia lyktstolpe. Så jag var tvungen att fota den och nu delar jag med mig den till er.
Vad tycker ni, får ni inte lite Narnia känsla?

Vad bjuder annars fredag den 17:e december på?
  • Jag har nu mailat från min privata mail istället för studentmailen till min handledare samt ringt henne och lämnat ett meddelande. (4 arbetsdagar och 4 timmar utan svar...)

  • Sen ska jag gå igenom uppsatsen en sista gång, den får nog vara klar nu.

  • Jag ska bege mig ut för att handla sista klapparna till fina sambon

  • Och efter det blir det rester till middag och hemma mys.
Ikväll är sambon dock iväg på afterwork så jag kommer att få mysa själv =O(
Men å andra sidan, det innebär tjejfilm och någon favorit som jag sett 1000ggr! =O)

Hoppas DU har en fantastisk fredag!
Och DU, det är sista fredagen innan jul ;O)

2 kommentarer:

  1. Jättefin bild!

    Kul med en utmaning med bilder,det sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord ;) så det måste ju betyda att bilder betyder oerhört mycket för dom flesta.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja visst får man narnia känsla av bilden. Kul utmaning, jag ser fram emot att se dina bilder. Jag är ju lite av en bild bloggare ;)

    Hoppas du fick en mysig kväll och att filmen var bra :)

    SvaraRadera