måndag 13 december 2010

Utmaning, 25 o 26 o 27

Ja, nu är jag vid tangenterna igen och jag har tre utmaningar att ta itu med.

Först vill jag ändå tacka min fina Askurum som kom hit i fredags- vad härligt det är att skratta med dig! och jag fick en så fin ängel i present som grattis till jobbet. *betyder mycket*

Här följer dag 25, 26 och 27

Dag 25 -En första
När jag vaknar och ser min sambo bredvid mig.
En första blick på morgonen, jag känner en djup tacksamhet över att jag har min sambo i mitt liv och jag vet, att jag är lycklig.

Dag 26- Mina rädslor
  • Jag är jätterädd för höjder, det suger i min mage när det blir för högt.
  • Jag är jätterädd att misslyckas med en till utbildning.
  • Jag är även rädd att tappa kontakten med mina fina och underbara vänner, som jag ibland inte har haft tid för...jag hoppas de VET hur viktiga de är.
  • Jag är rädd att det ska hända nära och kära något hemskt eller otäckt
    *usch*
NU BYTER VI TILL SISTA DAGEN!!!

Dag 27- Min favoritplats
Banalt och kanske lite lamt, Men så FULLT av KÄRLEK!
Men min favoritplats är där Sambon är och då vi är tillsammans.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det härligt att få vakna varje morgon jämte den man älskar :) Det ska man ta vara på.

    Jag är också lite rädd för höjder men värst av allt är maskar och ormar hua!

    27 Åh så mysig :)

    SvaraRadera