fredag 10 december 2010

Mår illa...

Lätt illamående har jag nu skickat in min 17sidor (egentligen bara 13 eftersom det är tre sidor innan det gills) arbete till min handledare.
Det är inte klart och massa kvar att göra, men jag måste få iväg det så jag får lite feedback och respons. Om jag fattar det hela rätt så måste handledaren godkänna arbetet nästa vecka för att man ska få gå upp med det i januari...
Jag mår bara illa av det hela...
jag har slitit som ett djur och tänk om hon totalsågar det, eller om jag missuppfattat något och...nej,jag mår väldigt illa känner jag...

Dessutom är det fortfarande alldeles för kort och massor som ska göras...
men nu ligger det inte i mina händer längre...direkt...
Blir inget mer gjort i uppsats väg nu,kanske att jag läser lite böcker i helgen när jag slutat jobba om dagarna.

Nu närmast, byta från pyjamas och diska för underbara AskuruM är här på fika nu när som helst! =O)

Hoppas DU får en fin helg!

1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt, hoppas att allt går bra. Trevlig helg till dig med :)

    SvaraRadera