tisdag 21 december 2010

Dag 5

Dag 5 bjuder på det mitt liv cirkulerat mest kring i 3,5 år
Detta är en bild där min lärarutbildning är samlad.

I princip är det inga böcker här i, utan mest pärmar med papper och uppgifter och så vidare.
DOCK är inte uppsatsen med här i röran...
Och appropå uppsats, dags att ta tag i det röda igen.
Slit,slit, slit... Börjar bli rätt trött på detta nu...

Senare idag så är det iallafall dags att bege sig på jakt efter "den sista klappen" och så självklart fundera varför INTE det som är beställt har kommit, fast de lovat att det skulle kommit igår-båda företagen!!! (vilka de är, kan jag inte skriva än -det är ju julklappar)

Hoppas DU är klappklar och hinner njuta att det bara är 3dagar kvar till jul!

5 kommentarer:

  1. Vad organiserad du är med dina saker, tycker jag har mina över allt. Ska bli helt underbart nu när man kan slänga mycket som man aldrig kommer använda igen :) Du fixar det med uppsatsen :) Julklapparna kanske är sena pga det väder som ställer till det överallt. Kommer säkert idag :)

    SvaraRadera
  2. Lyllos dig som nästan är i hamn med julklapparna..det är inte jag :( och vet inte riktigt när jag ska hinna det heller,får nog lov och trolla lite ;)

    Kul med bilder =)

    SvaraRadera
  3. Jag är klar med mina julklappar och kan bara njuta av julen nu! Kanske kan ringa företagen om dom inte kommer idag. Har dom lovat leverans innan jul så ska man ha det innan jul. Jag beställde en julklapp från internet och den kom efter två dagar! Perfekt!

    SvaraRadera
  4. Ja! Jag är klar med klapparna! Hurra! Ska bara slå in dem nu...

    SvaraRadera
  5. Japp här är vi klara, blev klar i måndags och så tidigt har jag nog aldrig varit klar :)

    SvaraRadera