torsdag 15 oktober 2009

torsdag trött...

Maten Torsdag
frukost:Fil med 1dl puffar 2p (ja,jag blir lätt enformig i min frukost;)
Lunch: Fixade iordning en smarrig Ciabata med salami,brie och grönsaker +fanta 9p
middag: Det blir rester från igår men mindre nachos så värdet blir 7,5

använda: 18,5p
sparade: 8,5p

Boot Camp vecka 2, dag 11
Rörelse/motion: Stavgång i ca 45min (med den otroligt spännande vikingasilver i öronen, sörjer att det bara är två skivor kvar av den nu!!!)
Steg: 11529
Aerobic step: 6544 (52min)
Pluggande: Jag har helt otroligt börjat skriva på min examination idag! (och det är så svårt...jag knölar till allt jag vill säga till rotvelska, hoppas min lärare kan det språket;)

Nu är det bara 17dagar kvar tjejer!!!

Det kan ju behövas påminnas om...Just nu när jag är lite "nersvackad" så känner jag inte för boot camp, men å andra sidan kan jag inte ge upp heller! Ni ska höra hur jag muttrar när jag ser att dumma stegräknaren säger 3000steg och jag vet att det krävs en långpromenad för att komma upp i stegen...Eller när jag försöker rättfärdiga att jag inte kommer att komma upp i stegen för jag har så mycket att plugga (men om jag inte går ut och går så vet jag att jag ändå bara kommer sitta och titta på teven) *skrattar* Ja man är rätt rolig...
Jag vet bara inte hur jag ska ta mig ur denna svacka! jag blir tokig att vara såhär... Jag har ingen ork till någonting så därför gör jag såleddes ingenting heller.
och vad resulterar det i då?
Jo, att man kommer få göra allt på en gång sen..

Men gud! ska detta bli en gnällblogg eller? ;)
Nej, skärpning!!!

äntligen torsdag och criminal minds fortsättningen!!!

Ha en fin torsdag alla läsare och ni som lämnar kommentarer-tack för stöd och era ord de gör mig glad
och hörni, imorgon är det äntligen FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar