lördag 10 oktober 2009

LörDAGEN :)

Maten lördag
frukost: vanlijyoghurt valio 1dl med banan 2,5p
lunch: Tacokyckling med pitabröd och 2dl vanlig 7up 7,5
Middag: planerat är fläskkotlett med klyftpotatis och extremt lite bearneise, och lite av den grekiska salladen som blev kvar från igår (fast den räknar jag inte idag eftersom jag räknade all den igår och fetaosten i princip är slut) 6p
Sen har jag planer på att antingen äta lite av marknadsgodiset jag har kvar, eller kanske en glass för de resterande 6,5p jag har :)
Får se vad jag är sugen på ;)

använda: 22,5p
sparade: 0p

Boot Camp vecka 1, dag 6
"Rörelse/motion": Stavgång ca 40minuterg
Steg: 10087
Aerobic step: 10040 (84min)
Pluggande: Hittills bara gjort ramen för arbetet och börjat formulera syftet...Alltså resten kvar *skrattar lite*

Dag 6 avklarad på Boot Camp (och klockan är bara 13.15!), 22 kvar tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar