torsdag 15 oktober 2009

Gah!

Jag fuskvägde mig imorse och det va inte så kul.
Jag titta på siffrorna som lipade åt mig
-jag har ju gjort som jag ska hela veckan (hittills) och förväntade mig att det skulle vara roligt, som det var i måndags när jag klev på vågen...Men nejdå, den hade bara rört sig yttepytte!
Och jag vet att egentligen ska man inte väga sig innan hela veckan gått, men jag var nyfiken...men snacka om att bli besviken istället.
Och då sjunker ju motivationen.
Och det är kallt.
Och jag kommer inte igång med mitt skolarbete.

just nu känner jag inte för boot camp.
just nu känner jag inte för skolarbete.

så kommer de där luriga tankarna.. Då kan jag ju lika bra skita i det och äta upp godiset där inne i köket... bara ett par stycken, vad spelar det för roll, det hade ju inte hänt så mycket på vågen iaf och då kan jag väl unna mig...bla bla!

gah! Blir trött på mig själv,
måste sluta!

GODISET är till fredag!
Och DU ska fullfölja Boot Camp! *skäller på sig själv*

hur går det för er andra boot campare? tappar ni inte sugen någon gång? är det bara jag?

återkommer med standarden senare.

1 kommentar:

  1. johodå vi har svackor allihopa. Jag är fortf inte nere på fred/månd-vikten efter frossandet i tisdags när vi hämtade bilen =( Och har ätit ett digestivekex nyss, helt i onödan... Men skäll på oss!!! Nu ska jag snart ut o promenera!!

    SvaraRadera