onsdag 14 oktober 2009

Seriösa inlägget ;)

Ja, nu kommer alltså det "korrekta och seriösare" inlägget ;)

Maten Onsdag
frukost:Fil med 1dl puffar 2p
Lunch: Rester från måndag 6,5 (ÄNTLIGEN är potatissalladen SLUT, rätt trött på den efter fyra måltider på rak med den...)
utöver: Försökte knäcka en kiwi, för jag handlade 6st häromdagen för 10kr- men den är benhård...fick nöja mig med lite saft istället...
middag: Det ska bli; Nachos àla Helena plus nachochips och gräddfil 9,5

använda: 18p
sparade: 7p

Boot Camp vecka 2, dag 10
Rörelse/motion: Långpromenad 49min (med trevliga Johanna i öronen,tack för sällskapet=)
Steg: 10142
Aerobic step: 9461 (76min)
Pluggande: Läst klart och antecknat i och om en av böckerna inför uppsatsen. (Li, du borde börja skriva nu!!!)

Långpromenad idag. Följde sambons råd och klädde mig varmt men nu sitter jag ändå här och tittar på Ghost Whisperer och känner mig frusen.
Vad det blåser ute!!!

Var och handlade, idag hade de extra pris på godiset 4,90 istället för 8,90 så jag handlade godis till helgen...Till mysfredagen!
Men som vanligt blir jag lite smått fixerad över att jag vet att det finns godis inne i köket..
Och det luktar så gott när man plockar godis och det finns så mycket och *dreglar nästan*
Nu kanske ni som läser tänker, ja men ta en bit då det är ju inte hela världen?
Och nej, det är väl inte hela världen med en eller två bitar...
Men jag har problemet att jag kan inte una mig en och sen låta det hela vara, utan istället är det bättre att låta bli helt...för om jag väl börjar, så har jag svårt att sluta... Jag låter som ett barn!*skrattar*

Annars är jag fortfarande trött och har en del att stå i här hemma.
Känns fortfarande lite knasigt, lite sådär låg?

Men snart är det fredag, och ikväll är det Greys anatomy (HÄRLIGT!) och imorgon ÄNTLIGEN fortsättningen på Criminal Minds!

Blås in bort denna blåsiga onsdag alla läsare =)

1 kommentar:

  1. Tack för promenaden idag!
    Jag är likadan när det gäller godis, iaf när det gäller choklad. Jag kan inte bara ta EN.. det fungerar inte.. Jag vet itne vad det är för fel på oss :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera