måndag 19 oktober 2009

Helgen lite kort innan regn&rusk till skolan

Ja,helgen blir utan standard...
Jag har inte antecknat vad jag har ätit, jag åt mer godis i lördags också, och jag har inte rört på mig gällande boot campreglerna heller.
Jag jobbade så jag kunde inte påverka Jag älskar mitt jobb men är lite eftertrött idag.
Stegen i lördags och igår blev totalt 10.000...tillsammans alltså...
nu gäller det bara att inte tillåta sig att fortsätta bryta reglerna för att det redan blivit brutna i helgen...

Idag är det riktigt grått & regnigt ute...
Jag ska åka till skolan och jag är trött...
trött och känner mig inte taggad för Boot Camp vecka tre...
Jag menar, vem vill gå 10.000steg i detta vädret?

Idag höll jag på att knocka Sambon, han skulle pussa mig innan han gick till jobbet men jag trodde att han hade gått till jobbet redan så jag såg bara något närma sig mig så jag ryckte till (försvar!!!) Förlåt fina älskling! =)

Nej,nu ska jag ta och göra mig i ordning.
Just ja! Skulle ju skriva uppdatering om vikten...
Det är väl lite positivt att jag står kvar på samma vikt som förra veckan 73,9,
men jag känner mig ändå lite besviken:(

återkommer med "standarden"
=)

2 kommentarer:

  1. Bara att kämpa på!! Så skönt när man har slarvat i sig en massa onyttigheter att vågen ändå visar samma vikt! För mig blev det dock inte det :-( Hehe säger till mig själv att det är musklerna som sväller *Asg*

    SvaraRadera
  2. Du gick iaf inte upp i vikt! Det är det viktigaste :) Kram Johanna

    SvaraRadera