måndag 26 oktober 2009

boot camp inställt?

Här kommer resultatet efter 3 veckors Boot Camp!!!
jag väger
73,3!
Tre veckors boot camp och jag har gått ner ner 2kg!


Boot camp kan vara inställt.
Det är så att jag kommer att jobba hela veckan och då är det svårt att efterfölja reglerna som jag satt upp för mig själv.
Sen kommer ju även helgen och bråkar, det är ju kalas för min systerson M och dessutom kanske det blir ett glas eller två till favorittrubaduren!
Kan man skjuta boot camp vecka 4 till nästa vecka? *skrattar*

nej, jag ska försöka göra mitt bästa men är samtidigt medveten om att det nog inte kommer följas till 100%.
Men å andra sidan är 70-80% schysta siffror det med ;)

Nu kommer standarden :)
Maten Måndag
frukost: knäcke x2 med pastej och oboy 3p
Lunch: spagetti och köttfärssås med sallad och lime vatten 7p
middag: Ugnsrostade rotfrukter och kotlett, cola light 5p
utöver: 2st plommon och en av de sista hemmagjorda biskvierna 4p
använda: 19
sparade: 1
Boot Camp vecka 4, dag 20
Rörelse/motion: Promenad ca 39min (tack vare min fina sambo som körde mig till jobbet imorse! pga att han körde mig så kom jag dit mycket tidigare innan jag började och kunde lägga tid på att gå en promenad! TACK! :)
Steg: 13341 (vikinga guld i öronen är guld, jag går och helt plötsligt hör jag mig själv tänka Men nu jä*lar ell
Aerobic step: 8112 (71min)
Pluggande: Jobbar
Nu är det bara 6dagar kvar tjejer!

Annars var det nog inget mer?
jo,
Johanna: den picknicken var toppen! hoppas på en trevlig middag framöver snart? =)

En sista grej:
Jag har föresten kommit på en fantastisk julklapp till min mor och det ska bli SÅ ROLIGT att ge den/det till henne (mer kan jag ju inte skriva här ifall hon surfar in och läser!)

Mys av hösten alla läsare :)

1 kommentar:

  1. Livet kommer ju emellan ibland och det kan man ju inte undvika - gör så gott du kan och va nöjd med det så kan du ju köra på hårdare när du har tid!

    SvaraRadera