onsdag 7 oktober 2009

Boot Camp -dag tre

Så kommer vi till standarden

Maten tisdag
frukost: mjukt bröd med ost och marmelad 3p
Lunch: Lasagne 9p (jag åt på restaurang så kanske är den värd lite mer, men när jag tittar på färdigrätt lasagne så stod det 8p, och jag valde faktiskt bort kebabrulle så då tänker jag räkna den som 8p ;) .)
Utöver: vindruvor (räknar som ni vet inte points för frukt även om det är points, det "fusket"tänker jag fortsätta med ;)
Middag: Det ska bli tacokyckling med pitabröd 6p

använda: 18p
sparade: 10p

Boot Camp vecka 1, dag 3
"Rörelse/motion": stavarna fram och ca 32min
Steg: 11195
Aerobic step: 6024 (51min)
Pluggande: finslipat på uppsatsen som ska in imorgon, klar?

Dag 3 avklarad på Boot Camp, 25 kvar tjejer! ;)

Idag var det jobbigt att vara med i Boot Camp när jag kom hem från skolan.
Jag var trött, hade ont i huvudet och inget vidare sugen på att varken gå 10.000 steg (hade då gått ca 4.800) och jag var inte sugen på att göra någon aktivitet och nej, ingenting...
Men så gnagde det inom mig att det är ju Boot Camp, man kan ju inte ge upp efter 3 dagar...Eller JAG kan inte ge upp efter bara TRE DAGAR!!!
Boot Camp ska vara jobbigt (och då gör jag inte ens lika fullt som de andra i boot camp!)
Nej, imorgon ska jag minsann ha en bättre attityd och inställning!

Försökte ladda över ljudboken i mp3an på egen hand idag, men får återigen erkänna att det där är inte min grej *klia sig i huvudet*
men istället hade jag tur att ha Johanna i öronen när jag stava mig runt, tack för sällskapet =)

Men nu ska jag duscha, diska och börja med kvällens middag.
Och ikväll är det Greyan!!!! :D

Kämpa på Boot Campare och ha en trevlig onsdag alla läsare

3 kommentarer:

  1. Duktig du är som ändå släpade dig ut!! Kanonbra jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Ija! Grymt jobbat av dig, känn dig stolt! Kämpa på bara, det här klarar vi galant...! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack för vv-infon om nötfärs! Måste vara mina papper som är fel... eller gamla eller nåt. 3p är ju bättre! =)

    Det var faktiskt inte lättglass, den hade 7% fett (lätt har 5 tror jag, helt ok men smakar liiite artificiellt) men det är ändå bättre än gräddglass (som detta iofs hette - vanilj gräddglass från GB) men var bara 7% som sagt och är supergod!

    SvaraRadera