tisdag 20 oktober 2009

Tisdag

Tisdag börjar på T som i Trött

Maten Tisdag
frukost: bröd med leverpastej, paprika och gurka 2,5p
Lunch: rester från igår och fun light 5,5p
middag: Falukorv och makaroner 9,5p
använda: 17,5p
sparade: 6p

Boot Camp vecka 3, dag 16
Rörelse/motion: Långpromenad ca 1timme
Steg: 15773
Aerobic step: 13621 (115min)
Pluggande: Uppsats,uppsats,uppsats...Ena stunden känns den ändå rätt okej men i nästa stund får jag panik...och paniken håller i sig, för jag ska vara klar på torsdag!!!

Idag fick jag lift av sambon till att hämta böcker som jag köpt via blocket.se
vad för böcker?
jo, nu har jag köpt HELA serien ISFOLKET av MARGIT SANDEMO!!!
Helt underbart!!!!
frågan är bara hur jag ska klara av att inte låsa in mig här hemma och krypa ner i sängen och läsa alla på engång...
47 underbara böcker för mig!!!
tack sambon! :)

Ha en fin tisdag allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar